Quadre de preus

Com a club, estem molt satisfets, ja que creixem cada any, i això ens fa més grans esportivament, però també implica un major treball per part dels pares que ajuden en les tasques administratives. Amb la finalitat d'alleugerir aquest treball i aconseguir una millor gestió, aquest any, hem canviat la política de cobraments.

Es realitzen tres cobraments.

1.- En donar-se d'alta (Fitxes i assegurances + els mesos de setembre, octubre i novembre) es prorratejaran en funció del mes d'alta.

2.- En el mes de desembre (desembre, gener, febrer i març)

3.- En el mes d'abril (abril, maig i juny)

Totes les equipacions i material esportiu del club que es vulgui adquirir, es pagarà en efectiu al recollir-lo a l'oficina.

(entrenant dilluns i dimecres

de 17:30h a 19h dels anys 2013 a 2008)

(entrenant dimarts i dijous

de 17:30h a 19h dels anys 2013 a 2008)

25 euros

(entrenant dilluns, dimecres de 18:30h a 20h  i divendres de 17:30h a 19h dels anys 2007 a 1994)

30 euros

Equipació

SAMARRETA NENS/ TOP NENES

20 euros

BERMUDA NEN /SHORT NENA

20 euros

CALÇA

15 euros

MALLA LLARGA

22 euros

XANDALL

45 euros (25 eur jaqueta i 20 eur pantaló)

DESSUADORA

22 euros

MOTXILLA

25 euros

(*) L’equipació és opcional però obligatòria si es ve a competir, concretament la resaltada en blau.

EQUIPACIÓ OBSEQUI

SAMARRETA TÈCNICA

Quan arriba la primavera els hi regalem una samarreta tècnica del Club de màniga curta

Pagaments

Es realitzen tres cobraments.

2.- En el mes de desembre (desembre, gener, febrer i març)

3.- En el mes d'abril (abril, maig i juny)

Exemple;

nen de 2006 que s’apunta al setembre

1ª quota 125€         2ª quota 120€         3ª quota 90€

nen de 2009 que s’apunta al setembre:

1ª quota 110€         2ª quota 100€         3ª quota 75€

• Els pagaments es domiciliaran i es cobraran aproximadament el dia 10 del mes corresponent.
  • La comissió de tot rebut retornat anirà a càrrec del pagador/a.

Si alguna vegada observeu alguna errada als cobraments ens ho comuniqueu i ho solucionarem d’immediat.