18. mar., 2018

CARLA GASCON SOTS-CAMPIONA D’ESPANYA SUB 16 EN PISTA COBERTA

CARLA, MARTINA, HELENA I ONA PARTICIPEN EN EL CAMPIONAT D’ESPANYA SUB 16 EN PISTA COBERTA

Aquest cap de setmana del 17 i 18 març Sabadell ha estat la seu del XXXI Campionat d’Espanya Sub 16 (cadet) en Pista Coberta, amb quatre atletes del CA Sant Just: Carla Gascon (60 m.ll.), Martina Martínez (60 m.t.) , Helena Moragas (3.000 m.ll.) i Ona Martínez (60 m.t.).

Carla Gascon, s’ha proclamat brillantment Sots-Campiona d’Espanya en els 60 metres llisos, amb una marca de 7 segons i 75 centèsimes ( 7.83 a la primera ronda i i 7.78 a la semifinal). Martina Martínez ha assolit la setena posició a la final del 60 metres tanques, amb un temps de 9 segons i 20 centèsimes ( 9.14 a la primera ronda i 9.24 a la semifinal). També en els 60 metres tanques, Ona Martínez ha estat present a la primera ronda amb una bona actuació i una marca de 9 segons i 65 centèsimes. La quarta atleta del CA Sant Just, Helena Moragas, ha estat la 18a classificada en els 3.000 metres llisos amb una marca d’11 minuts 3 segons i 23 centèsimes (6a classificada a la Final B).

Cal destacar, que amb la gran actuació de les nostres atletes, el CA Sant Just ha assolit la 19a posició per clubs a nivell estatal i la 5a posició a nivell de clubs catalans. Enhorabona a les quatre atletes del CA Sant Just per la seva gran actuació en aquest campionat i molt especialment a Carla Gascon per la seva medalla de plata.

SEGON GRAN PREMI DE MARXA CIUTAT DE GAVÀ

El dissabte 17 de març a la pista d’atletisme de Gavà es va celebrar el Segon Gran Premi de Marxa Ciutat de Gavà, amb la participació de 5 atletes del CA Sant Just. A la categoria sub 16 (cadet) Martina Puentedura va ser desena en els 3.000 metres marxa de la seva categoria amb un temps de 18 minuts 26 segons i 9 dècimes. A la categoria sub 14 (infantil) amb una distància també de 3.000 metres, Carlota Puentedura va ser vuitena en categoria femenina amb un temps de 18 minuts 59 segons i 9 dècimes i Joan Las va ser sisè en categoria masculina amb un registre de 19 minuts 22 segons i 4 dècimes. Finalment, en categoria sub 12 (aleví) Laura Garrido va ser setena en els 2.000 metres marxa amb un temps de 12 minuts 18 segons i 1 dècima i Paula Cuesta va ser la 22a classificada amb un temps de 13 minuts 43 segons i 4 dècimes.