22. sep., 2018

5A CURSA DE SANT JUST DESVERN PER SANT JOAN DE DÉU

El dissabte 22 de setembre es va disputar pels carrers de Sant Just Desvern, la 5a edició de la Cursa Solidària de Sant Just Desvern per Sant Joan de Déu, amb una participació de 426 atletes arribats (243 a les curses infantils i 183 a la cursa de 5 quilòmetres).

Aquesta és una cursa solidària en benefici de l’Obra Social de Sant Joan de Déu, que organitza el Club d’Atletisme Sant Just amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Just Desvern i les col·laboracions de la Diputació de Barcelona, de Ventós i de DKV.

La cursa de 5 quilòmetres va tenir com a guanyadors individuals a Sergio Enríquez del Cornellà Atlètic (16 minuts i 49 segons) i a Douae Ouboukir del CA Sant Just (20 minuts i 19 segons). A nivell local, els guanyadors varen ser Pota Jiménez (19 minuts i 25 segons) i Viviana Zappa (25 minuts i 39 segons).

Per equips, els guanyadors varen ser: Claudio Navarro, Germà Barroso i Ricard Anguera en categoria masculina; Maria Franquesa, Lara Virtus i Marisa Martín en categoria femenina ; Douae Ouboukir, Victor Vinuesa i Higinio Melchor en categoria mixte ; i Nacor Muntanyola, Josue Muntanyola i Javier Catasus en categoria local.

Abans de la cursa dels 5 quilòmetres es van disputar les curses dels més petits. Un total de 10 categories van participar en 3 curses, que van tenir els següents guanyadors: en categoria cadet Ona Martínez i Sergi González; en categoria infantil Beth Càceres i Bilal Pérez; en categoria aleví Lucia Jiménez i Álvaro Mazana; en categoria benjamí Iona Buenacasa i Pau Castel; i en categori prebenjamí Sara Castel i Carlos Segura.

El resultat complert de les curses el podeu consultar aquí.

Si voleu accedir a les fotografies de la cursa podeu accedir al nostre flick.

De part del Club d'Atletisme Sant just agraïm la vostra participació per fer d’aquest esdeveniment un èxit com és costum tots els anys.