24. feb., 2020

El passat cap de setmana es va celebrar a Salamanca, el campionat d'Espanya sub23, on l'atleta Alba Martínez ens representava en la prova de 400m llisos. El resultat va ser molt satisfactori ja que va fer marca personal, rècord del club i va conseguir la desena posició.

CLIQUEU AQUÍ!!

Els nostres atletes sub14, sub16, sub18, van competir el passat diumenge a Sabadell, en els relleus 4x200, 4x300, 4x400 respectivament.
Cal destacar a la cinquena posició aconseguida per les nostres atletes sub18, Ona, Martina, Berta i Raquel.

CLIQUEU AQUÍ!!

Els nostres atletes continuen amb les competicions a pista coberta.
Aquí podeu veure com, mica en mica, els entrenaments donen els seus resultats.

CLIQUEU AQUÍ!!

Aquí teniu el reportatge fotogràfic del sopar del club i el lliurament de reconeixements esportius del Club ATLETISME SANT JUST

16. feb., 2020

Doaue Ouboukir es converteix en campiona de Catalunya de cros després de proclamar-se també campiona en 3000m llisos en Pista Coberta, desmortant així estar en una excel·lent forma física.

Cal destacar el fet que va correr, novament, descalça, imitant a alguns corredors com Abebe Bikila o Zola Budd.