REGLAMENT 7a CURSA SOLIDÀRIA SAT JUST DESVERN PER SANT JOAN DE DÉU

______________________________________________________________________

REGLAMENT

1.- Organització

El Club Atletisme Sant Just organitza la 7a. Cursa Solidària Sant Just Desvern per Sant Joan de Déu de 5 km, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Just Desvern i l’Obra Social Sant Joan de Déu, que se celebrarà el dissabte 15 d’octubre de 2022 a partir de les 17:00 hores.

La cursa de 5 km de recorregut, serà de caràcter individual i hi haurà premis per categories.

La cursa infantil estarà oberta a tots els corredors nascuts a partir de l’any 2008 inclòs.

2.- Categories, horaris i distàncies

Individual Masculí amb discapacitat

Individual Femení amb discapacitat

3.- Procés d’inscripció:

El termini d’admissió de les inscripcions finalitzarà el dijous 13 d’octubre de 2022 a les 9:00 hores i/o quan s’arribi a un total de 1.000 inscrits/es entre totes les curses. No s’acceptaran inscripcions per telèfon, fax o correu electrònic.

Cada participant només tindrà dret a participar en una cursa. El fet de participar en dues curses serà penalitzat amb la desqualificació en ambdues proves.

Open Promoció

Inscripcions a :

-       www.championchip.cat

-       www.clubatletismesantjust.es

El preu de la inscripció de les curses Open Promoció és de 3 €.

Open Popular

Inscripcions a:

-       www.championchip.cat

El preu de la inscripció de la cursa Open Popular és de d’11 €.

4.- Lliurament de dorsals

El lliurament del dorsal es farà el mateix dia de la cursa de 10 del mati fins, com a màxim, 45 minuts abans de l’horari de sortida de cada cursa i categoria, al Carrer Salvador Espriu - Plaça Camoapa, on estarà situada la sortida i l’arribada de totes les curses. Serà imprescindible presentar el resguard de pagament o DNI.

Serà obligatori que tot/es els/les participants portin el dorsal de manera visible durant la cursa. Qui no el porti, o el porti doblegat, serà desqualificat/da.

El cronometratge de totes les curses es farà mitjançant ChampionChip.

5.- Premis i obsequis

A les curses de promoció on participen simultàniament diverses categories hi haurà una classificació individual separada per a cadascuna d’elles.

-       Open Infantil: tindran trofeu els tres primers/eres classificats/des de cada categoria. També tindran medalles i samarreta tècnica tots els participants.

-       Open Popular: tindran trofeu els 3 primers de la general masculí i femení i els primers de cada categoria masculí i femení. Els guanyadors de la general no tenen premi a la seva categoria.

6.- Avituallament

L’organització oferirà aigua a tots/es els/les participants, un cop finalitzades les curses.

7.- Reclamacions

Les reclamacions hauran de fer-se verbalment al jutge àrbitre fins a 30 minuts després de conèixer els resultats. Aquest, un cop considerades totes les proves presentades prendrà una decisió, la qual es comunicarà a l’interessat/da. Si aquesta no li és favorable, podrà reclamar al Jurat d’Apel·lació. Les reclamacions al Jurat d’Apel·laciò es faran per escrit i hauran d’acompanyar-se de 30€, com a dipòsit, el qual serà retornat en cas que la reclamació sigui acceptada. Les decisions del Jurat d’Apel·lació seran inapel·lables, tot i que aquest pot reconsiderar les seves decisions en cas que es presentin evidències noves concloents.

8.- Suspensió i canvis en el reglament

Les curses només podran ser suspeses en cas que, per inclemències meteorològiques o qualsevol altre problema, així ho determini el jutge àrbitre.

Tot allò no previst en aquest reglament, serà resolt d’acord amb el Reglament de la IAAF (versió catalana), i la normativa de competicions de la Federació Catalana d’Atletisme i dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya.

9.- Cessió d’imatge

La inscripció comporta l’autorització expressa en la cessió de la imatge personal dels corredors/ores. Les imatges podran ser difoses en qualsevol mitjà (publicacions municipals, Internet, mitjans externs, material promocional, publicitat, xarxes socials...). La distribució podrà efectuar-se únicament amb caràcter gratuït i amb l’objectiu de difondre les activitats de l’Ajuntament de Sant Just Desvern l’Ordre Hospitalari Sant Joan de Déu i el Club Atletisme Sant Just

10.- Responsabilitats

L’Ajuntament de Sant Just Desvern, l’Obra Social Sant Joan de Déu i el Club Atletisme Sant Just, no es faran responsables dels perjudicis morals i/o materials que puguin causar  els/les participants i espectadors/ores durant aquesta competició.

11.- Acceptació del reglament

La inscripció en aquesta competició implica la total acceptació del que preceptua aquest reglament.

12.- Contacte

Organització atletismesantjust@gmail.com